Homepage 2017-11-01T14:53:43+00:00

נעים מאוד, אני מלי תבור

דיאטנית קלינית ובעלת תואר שני בפיזיולוגיה, עובדת למעלה מ 20 שנה בשוק הפרטי והעסקי. עבדתי במרכז לרפואת ספורט במכון וינגייט, ניהלתי את תחום הדיאטות בסטודיו C והייתי מעורבת בפרויקטים רבים בתחום. הופעתי בתכניות טלוויזיה רבות ביניהן תכנית "המראה" של אורנה דץ, "על המשקל" של מיקי חיימוביץ, תכנית "הדוגמניות" ותכניות רבות של בריאות ולייפסטייל. כיום יש לי פינה קבועה בתכנית "מילון היופי" עם סנדרה רינגלר בערוץ 10

פרוייקט חיי: איזון online המפתח לנקודת המפנה בחייך!

הניסיון האישי והמקצועי שלי יכול להיות המפתח לנקודת המפנה בחייך! השיטה שלי מאפשרת לך להמשיך לחיות – ועדיין לרזות, ובמקביל משחררת אותך מהעומס הרגשי שהאכילה יוצרת לך

אכיר אותך ואתמוך בך
בשיחות אישיות


נתניע את התהליך בפגישה אישית (פיזית או טלפונית) שבה נכיר, נגדיר יעדים, נמקד היטב את האתגרים שלך ונתאים לך תפריט ראשוני. לאחר שבוע נערוך פגישה טלפונית שניה לחידוד והנחיות נוספות להתקדמות. וגם לכל אורך הדרך נשוחח כשיהיה צורך בעזרה, תמיכה ועידוד. את תרגישי נוח לבוא עם הדברים כפי שהם כי זה רק שתינו.

אעזור לך בשוטף
כך שלא תתקעי


כיוון שבתהליך הרזיה יש התמודדות שוטפת ויומיומית, תהיה לך גישה לטלפון האישי שלי כך שתוכלי לקבל ממני מענה בזמן אמת לשאלות לגבי מזונות מסוימים או אירועים מיוחדים, טיפים המותאמים לכל אתגר שמופיע ולא פחות חשוב- עידוד וחיזוק אם תרגישי שמשהו משתבש. כשהעזרה ממני עונה בדיוק לצורך שעולה לך באותו רגע הסיכוי שתשברי הוא נמוך.

אני תומכת בך בכל רגע
באמצעות אפליקציה אישית

באפליקציה יהיה לך מאגר רחב של מזונות רגילים שכולנו אוכלים, ובעזרתה תוכלי לשלב כל אוכל שאת אוהבת והיא תנחה אותך איך לאזן אותו בלי ייסורי מצפון מיותרים. כשתעבדי איתה תהיה לך גם הרבה יותר מודעות ושליטה על מה שנכנס לפה כך שבזכותה תצליחי יותר ולאורך זמן.

שקילה ופידבק שבועי אישי
ממני שימקד אותך

אחת לשבוע, ביום קבוע, תשקלי בנחת בבית, על הבוקר, כך שלא תצטרכי לצום כל היום. אני אבדוק איתך מה המשקל ואיך הולך ואתן לך פידבק אישי (במייל או בפגישה טלפונית) עם התייחסות לעדכונים ממך והנחיות וחיזוקים להמשך.
תעדכני אותי גם על התרחשויות בחיים שמשפיעות על התהליך, תחושות ורגשות ואני אגיב עם עצות טובות, תמיכה ודרבון.

תשני הרגלים בזכות ידע חדש
שאשלח לך מדי יום


כשתביני ותדעי יהיה לך הרבה יותר קל ליישם את ההמלצות ולהצליח.
החל מהיום הראשון לתכנית ובכל בוקר יישלח אליך מייל קצר עם עוד ידע שאת צריכה על אוכל, על איך להסתדר בכל מצב, על מה שבאמת קורה בתהליך ההרזיה, על אכילה בריאה ועוד הרבה נושאים שיעשו לך סדר ויעזרו לך לרזות ולהטמיע את הדרך.

אעזור לך לגוון עם חוברת
תפרטים ומתכונים


כדי שלא יהיה לך משעמם חוברות מתכונים של השיטה עם אוכל מגוון וטעים בהתאם לעקרונות השיטה (כן, גם פסטות ועוגות), חוברות תפריטים מגוונים וגם תפריטים מיוחדים למצבים המאתגרים (סופישבוע, חופשות, אירועים וכו'), חוברות של חטיפים מתוקים ומלוחים ומנות מומלצות במסעדות כך שהכול זמין וקל ליישום.

כך זה מרגיש

חני – האפשרות לבחור לאכול את האוכל שאני אוהבת ולשלוט הקלו על התהליך מיד בתחילת התכנית הבנתי שזו הדרך והשיטה שאני רוצה לאמץ ומיד התחברתי. האפשרות לבחור לאכול את האוכל שאני אוהבת ולשלוט- הקלו על התהליך. אני, שכל פעם שהייתי נכנסת לדיאטה הייתי עושה דווקא וזוללת לא האמנתי שזה יהיה כל כך פשוט. המשקל כל הזמן היה במגמת ירידה, ירידה בטוחה ומבוקרת. אני מרגישה פיזית מצויין, אני מלאת אנרגיה, לא רעבה בכלל ומצב הרוח שלי נפלא- זה לא  פלא שהמשקל בירידה.  מלי המדהימה ,ליווית אותי בכל שלב ושלב. המקצועיות , הידע והנסיון, המעקב הצמוד,המוטיבציה, התמיכה האדירה,הטיפול המסור-  כל אלה הובילו ועזרו לי להגיע למטרה- 13 קילו פחות

קרן – תוך 12 שבועות ירדתי את כל 10 הק"ג העודפים ואני שומרת כבר 8 שנים בשבועות הראשונים של הטיפול אצל מלי הייתי מודאגת מאוד כי הרגשתי שאני אוכלת יותר מידי ולא מרגישה בדיאטה.מה גם שמלי "הכריחה" לאכול שוקולד כל יום שתמיד היה החולשה הגדולה שלי.  תוך 12 שבועות ירדתי את כל 10 הק"ג העודפים. אך חשוב מכך הצלחתי לשמור על משקל היעד כבר שמונה שנים גם לאחר שתי לידות.אציין כי בהיריון הראשון העליתי 35 ק"ג אך בתום חמישה חודשים לאחר הלידה ירדתי את כל המשקל העודף תוך ישום שיטת איזון כשאני פותחת כל בוקר עם לחם ונוטלה. שיטת איזון היא מבחינתי דרך חיים כבר שנים רבות ואני מיישמת אותה כבר כהרגל ואף לא מרגישה בדיאטה. ההיכרות עם שיטת איזון שינתה לי את החיים והעניקה לי אורח חיים שטבוע בי ולא דורש כל מאמץ לשמירה על המשקל.

מוניקה – הצלחתי להגיע למשקל הכי נמוך שלי שלא הייתי בו מזה שנים ללא התנזרות מכלום מאז שאני זוכרת את עצמי אני במלחמה בלתי פוסקת עם המשקל. כל שנה מצאתי את עצמי במסגרת זו או אחרת מצליחה להגיע למשקל היעד אך לא מצליחה לשמרו לאורך תקופה. מאז שהתחלתי את הדיאטה באיזון הצלחתי להגיע למשקל הכי נמוך שלי שלא הייתי בו מזה שנים ואפילו הצלחתי לשמרו כבר 6 שנים תוך כדי שילוב של כלל המזונות ללא התנזרות מכלום כולל מתוקים אותם אני מאוד אוהבת. בשנה האחרונה ילדתי את בתי אגם, בכל מהלך ההיריון השיטה מאוד עזרה לי לעמוד במשקל הרצוי להריון ואף לאחר הלידה להגיע בקלות למשקל שבו הייתי לפני הלידה בתקופה קצרה וזה כייף אמיתי!

נחמה – נעים להסתכל במראה מלי יקרה, אני רוצה להראות לך כמה התוצאות משביעות רצון.. קודם כל לי נעים להסתכל במראה והפרגונים לא פוסקים.

gilla – your method is so simple – if you do it, it works  I couldn't have done this journey without you  and your support. you are absolutely the best. All my love

דניאל – לא הייתי רעבה ולא הייתי עצבנית בדיאטה הזו אני ממש שמחה על הירידה אני מקווה לשמור על המשקל ועל האורח חיים הזה לאורך זמן 🙂 אין ספק שלא הייתי עצבנית בדיאטה הזו, לא הייתי רעבה ובטח שלא מנעתי מעצמי פינוקים מידי פעם. למדתי לבחון באמת את הערך של כל מזון ולא רק כמה קלוריות יש בו. בכל מקרה נהניתי מהתהליך. זו שיטה מועילה ומשביעה לעומת דיאטות אחרות שניסיתי בעבר. כיום אני מודעת למה שנכנס לי לפה. תודה לך על הכל!

רינת – נתתי לעצמי יעד של 6 ק"ג והגעתי אליו, אבל הכי חשוב אני ממשיכה להקפיד ולשמור על האיזון האמת כשהתחלתי את הדיאטה הייתי סקפטית. לא יכול להיות שאוכל לאכול הכל ועוד לרדת משקל משמעותי . היו לי הרבה שאלות ותהיות בהתחלה אך ברגע שהקפדתי והבנתי את הסדר,השעות והעדכון באפליקציה הכל הפך להיות קל יותר, נגיש ובלי לצאת מבית J האופציה שיש מסגרת שבועית ,שקילה וביקורת מהווה עבורי את הפתרון האידיאלי לשגרת החיים שלי. נתתי לעצמי יעד של 6 ק"ג והגעתי אליו. אבל הכי חשוב אני ממשיכה להקפיד ולשמור על האיזון והכלים שנתנה לי מלי עם המון הומור סבלנות ואיכפתיות אישית

דנית – 11 קילו פחות, בלי הרעבה ובלי וויתורים – התחלתי את התהליך עם 11 קילו מיותרים מההריון. לקחתי החלטה שיש לי יותר מידי בגדים בארון שקטנים עליי ואין סיכוי שאני מוותרת עליהם. הדרך נראתה ארוכה אבל התפריט היה מאוד ידידותי,בלי הרעבה ובלי וויתורים כך שמאוד התחברתי. מלי נתנה טיפים מאוד נכונים וחשובים והם עזרו לי בכל התהליך. הקילוגרמים החלו לנשור. והתהליך היה נכון כי אפשר לשמר את זה לאורך זמן. זה לא כסאח ואין צורך לפצות את הגוף. הכל מותר, רק במינון הנכון וזה גם מה שהגוף שלי היה צריך. היום אני יציבה על 55. פחות ממה שהתחלתי את ההריון. בלי השיטה של מלי היה לי מאוד קשה להגיע לזה כי אני יודעת שסביר להניח שהייתי מנסה לדלג על ארוחות או אוכלת רק סלט אבל זה לא נכון לעשות, לפחות לא לטווח הארוך

עמית – הדבר הכייפי בשיטה זה שבאמת מותר לאכול הכל. התחושה שמותר לי לאכול עכשיו גלידה או ג'חנון ואני עדיין מרזה היא פשוט מדהימה. כיום אני אחרי התהליך פעמים- בפעם הראשונה ירדתי 12 קילו, ובפעם השניה אחרי טיול בדרום אמריקה ירדתי את מה עלה פלוס עוד כמה ק"ג נוספים- ואני מאושרת על הבחירה שלי בך ובשיטה. גם לאחר סיום התהליך אני עדיין לא יכולה להתנתק מדרך החיים שהקנת לי, בזכותה אני מצליחה לשמור על המשקל גם תקופה ארוכה לאחר סיום התהליך. הדבר הכי מופלא בתהליך מבחינתי זה הזמינות התמידית שלך, לי אישית אין צורך בקבוצות תמיכה ואפילו זה מעכב אותי, אבל שיחת טלפון, מיילים אשר נותנים את מילת החיזוק ממש מה שהיה חיוני בשבילי. מלי, תודה רבה לך- בזכותך למדתי לאכול מה שאני רוצה ועדיין להיות שלמה עם הגוף שלי.

כל המידע והתשובות זמינים אונליין

טיפים, מתכונים, וכל מה שרצית לדעת על השיטה של מלי תבור

התחילי עכשיו!

דיאטנית קלינית – המפתח להצלחה, סוף סוף

כמה פעמים כבר ניסית דיאטות שונות ומשונות? כמה פעמים ניסית לרדת במשקל – ללא תוצאות? כמה פעמים רזית – ועלית בחזרה את כל מה שירד? נשים רבות נאבקות במשקל העודף, המעיק על הבריאות, התנועה ומצב הרוח. רבות כמוך, המנסות דיאטות שונות ולא מצליחות להגיע אל היעד שלהן (וגם אם כן לא מצליחות לשמור עליו) – לא מבינות מה הן עושות לא בסדר.

דיאטה היא מדע, וליווי בדיאטה – הוא מקצוע; התמחות של דיאטנית קלינית..

הידע שנצבר לאורך שנים של מחקר בתחום התזונה ודיאטות מצביע על כך שהגורמים המשפיעים על הצלחה באיזון אכילה ודיאטה הם רבים- פיזיולוגיים, פסיכולוגיים, רגשיים, התנהגותיים וסביבתיים.. גיבוש תפריט מקצועי המותאם למדדי הגוף האישיים ולגורמים המשפיעים הנ"ל, כולל התחשבות באורח החיים האישי והרגלי והעדפות האכילה הפרטיים, וכן ליווי בתהליך ירידה במשקל בעזרת דיאטנית קלינית לוקח בחשבון את כל אלה. דיאטנית קלינית בקיאה בכול הגורמים ויש לה נקודת מבט רחבה ומקיפה לתת לך את המענה המקצועי הדרוש לך

דיאטנית קלינית – למה זה שווה את זה?

כבר ניסית לבד. בלי ליווי. כבר החלטת – הפעם זה יצליח. כבר עשית לך רשימות, כבר הורדת אפליקציות חינמיות או תפריטים מהאינטרנט. כבר מילאת את המזווה באוכל  ובחטיפים דיאטטיים. החלטת שאת מתחילה מחר \ ביום ראשון \ אחרי החגים והנה התחלת ואפילו הצלחת לרזות. אבל, לאורך זמן זה לא עבד והיה לך קשה להתמיד וזהו- חזרת לסורך..

לא הגיע הזמן שתיקחי את המטרה הזאת ברצינות?

אולי את יכולה בלי עזרה – אבל זה הרבה, הרבה יותר קשה. חסר לך הידע המקצועי שיש לדיאטנית קלינית; חסרים לך ליווי והכוונה; חסר לך ניסיון מוצלח באמת, אותו מציעה דיאטנית קלינית שמאחוריה מאות ואלפי לקוחות מרוצים ומרוצות.

איך בוחרים דיאטנית קלינית?

חשוב לבחור בדיאטנית קלינית מוסמכת מטעם מוסדות אקדמיים נחשבים ומוכרים, אשר עברה הכשרה והסמכה במוסדות רפואיים תחת פיקוח;

יש היום לא מעט "מנטורים" בשוק שמציעים תכניות דיאטה שונות על סמך ניסיון אישי שלהם, משהו שעבד להם באופן פרטי אבל כמעט תמיד לא מבוסס על ידע מקצועי בכל הרשת המורכבת של הגורמים הקובעים הצלחה בדיאטה ויחסי הגומלין ביניהם. ובידיים של אנשים לא מקצועיים ממש לא מומלץ להפקיד את הגוף הפרטי שלכם. מה גם שהסיכוי שבאמת תפתרו את הבעיה האמתית מהשורש שואף לאפס ולכן אין מה להתפלא שהבעיה לא נפתרת והדיאטה לא באמת מצליחה אם המשקל עולה חזרה.

כמו כן, חשוב לבחון את הניסיון והרקע, וללכת על אשת מקצוע שנמצאת שנים רבות בתחום, על מנת לוודא שהיא אינה נתונה לטרנדים חולפים, ואינה מושפעת מאופנות, אלא מתבססת על ידע מחקרי וניסיון מוכח. כמובן שחובה לוודא שהיא מומחית עם רישיון לעסוק בתזונה קלינית מטעם משרד הבריאות.

איך אדע שדיאטנית קלינית תסייע לי?

אם את מתמודדת עם בעיות משקל, מעוניינת להיכנס לאורח חיים מאוזן ולא מתפשרת על הבריאות;

אם חשוב לך לבנות תפריט מאוזן שיתאים לך לאורך זמן, וייקח בחשבון את מי שאת ואת אורח החיים הספציפי שלך;

אם חשובים לך ליווי והכוונה מאשת מקצוע שנותנת גם יחס אישי;

אם חשובה לך ירידה במשקל שתישמר לאורך שנים – ולסגל לעצמך הרגלים שיישארו אתך לתמיד –

דיאטנית קלינית היא התשובה בשבילך, ותכנית איזון online תתאים לך בול!